top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraEwa Jaworowska

8 maja 2020 r. – Dzień Bibliotekarza i Bibliotek


Dziś rozpoczyna się Ogólnopolski Tydzień Bibliotek pod hasłem „Zasmakuj w bibliotece”.


Życzę Tobie, drogi Czytelniku, abyś przez całe swoje życie „smakował” w książkach.

„Żyłem tysiącem żyć, przeżyłem tysiąc miłości. Chodziłem po odległych światach i widziałem koniec czasu. Ponieważ czytam”.

//George R.R. Martin//


Życzę Tobie obcowania z bibliotekarzem o nieco milszej aparycji, niż ta postać powyżej. Chociaż, nie oceniajmy książki po kładce... Może to baaaardzo przemiła osóbka.


Na wesoło :)

Rozmawiają ze sobą owca i krowa. Krowa mówi:

- Muu.

A owca:

…..- Bee.

Na to krowa:

- Nie zmieniaj tematu!


Poniżej możesz „powędrować” po przepięknych bibliotekach w różnych miejscach

na świecie.


Galeria zdjęć naszej szkolnej biblioteki (to po to, żebyś nie zapomniał).

















16 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page